2014. január 29., szerda

5. rész

A gyönyörű Aileen


Egy őrült csaj van a szobámban és kutat a cuccaim között! És a tetejében állandóan azt kérdezni, hogy a többiek ébren vannak- e. Honnan tudjam?! Nem szereltem kamerákat a szobájukba. Igazából nem is nagyon érdekel, mit csinálnak, csak a szobámat kerüljék el…
-És most? Már fent vannak?
-Nem tudom. Szerintem reggel úgy is hallani fogjuk.Ekkor megcsörrent a kiscsaj telefonja. Olyan ismerős volt ez a szám. Valahonnan biztos, hogy halottam. Jessica beleszólt és váltott pár szót valakivel. A beszélgetés három „igen” és kettő „nem” szóból állt. Nem bőbeszédű a lány az biztos… Viszont arra kíváncsi vagyok, hogy honnan ismeri a bandát. Miután lerakta azonnal felvetettem a kérdést.
-A nővérem mondta, hogy Lysander bandát alapít.
-Ki a nővéred?
-Lysander barátnője.O-oké. Ez hirtelen ért. Mióta van barátnője? WHAT?? És várjunk csak! Ha az ő is olyan őrült, mint Jessica? Jézusom… Meg a tetejében én pályáztam Lysanderre! Ez nem fair, ő a legjobb fogás hármójuk közül.
-Oh! És hogy hívják?
-Aileen. - Közben meg amúgy végig a cuccaimba kutatott. Megnézegette a ruháimat, az ékszereimet, a rajzaimat, a hajamat, meg úgy mindent. Furcsa.
-Áh! Aileen, aki...AKI A SULI LEGSZEBB LÁNYA ÉS MINDENKI NYÁLADZIK ÉRTE? Még egyszer… WHAT?! Aileen a suli legszebb diákja? Rövid barna haj, mindig ízléses ruha, ami általában fehér és kék színű. Az a csaj inkább modell, mint tizenhat éves. - És mióta vannak együtt?
-Azt hiszem a következő hónap tizenharmadikán lesznek két évesek.
Már lassan két éve együtt vannak? És mi történt két évvel ezelőtt? Miért nem beszéltek róla a többiek? Biztos, hogy akkor voltam anyuéknál külföldön! Lemaradtam a legizgalmasabb részletekről. Ez nem ér!
Na, megint bekövetkezett a kínos csend. Nem tudtam mit kitalálni témának. Jessica meg csak ült és engem nézett. Nem győztem erőltetni a mosolygást.
-Valahonnan nagyon ismerős a csengőhangod.
-Nem hiszem, hogy ismernéd.
-Ugyan! Nem SHINee szám?
Na és itt csillant fel a csaj szeme. Innentől kezdve le nem szállt volna rólam. Csak mondta és mondta és mondta. Eltaláltam. Tényleg SHINee szám volt. Méghozzá a Why So Serious. Jessicát ezek után le nem kaparom magamról az biztos. Viszont reggelig egész jót beszélgettünk. Megbeszéltük, hogy milyen volt a banda legutolsó koncert és még ilyen dolgokat. Aztán csörömpölést halottam. Felébredtek!
-Szerintem most már egyikük biztos fent van. Lemész megnézni?
Azt a gyorsaságot! A mondat utolsó betűjénél Jessica már a lépcsőn volt. Asszem sietek, mert a végén még elrabolja valamelyikkőjüket. Közel voltam. Mikor leértem Castiel után Jessica rohant és azt kiabálta, hogy Castiel mennyen hozzá férjül. Ööö..Oké…
Mikor végre Castnak sikerült leszednie magáról természetesen én kaptam a fejmosást. Ki más?
-Ez meg ki a rák? - Nem rák. Halak, mint ahogy azt az esti csevegésből megtudtam.
-Jessica. Este érkezett. Ja és nála van a nadrágod. Ha kedves leszel, vele szerintem visszaadja.
-Viki! Te beengedted ezt az elmebeteget a házba?! - Na végre, valamivel én is tudom bosszantani. Vagy...valakivel...jó mindegy!
-Ja. Ha így akarod fogalmazni. De mondtam, hogy légy kedves! Elveszted a nadrágod!
Közben megérkezett Lysander és Nathaniel is. Aranyos egy látványt nyújtottak mindketten. Egybe részes pizsamában voltak és dörzsölgették a szemüket. Jessica azonnal odarohant hozzájuk és megölelgette Lyst.
-Jessica! Te hogy kerülsz ide?
-Aileen mondta, hogy ide költöztél. Szóval eljöttem támogatni téged és a többieket. - De aranyos! Támogatja a nővére barátját! Kissé betegesen is, de támogatja. Ez a fő nem?
-Ez aranyos tőled. És Aileen véletlen nem jön majd el? - Hohó! Hátrálj hős szerelmes! Nem kell még valaki, aki itt lakik!
-De! Azt mondta délután bejön egy fél órára. - Hahó! Ez még mindig az én házam! Velem nem kéne közölni a vendégeket? Köszi.
-Remek. Akkor addig maradj itt és majd vele hazamész. - Simogatta meg a fejét. Hehe, mintha kutya lenne.
-Nem, nem! Yumival megbeszéltük, hogy itt maradhatok nálatok örökre!
-Meg a tudod mit! - Na álljunk csak meg egy pillanatra! Tisztán emlékszem, mikor az éjszaka arról kellett történetet hallgatnom, hogy mikor ő volt egy SHINee koncerten a VIP részlegnél olyan hangosan üvöltözött, meg ugrált, hogy a biztonsági őrnek többször rá kellett szólnia. De ez nem volt téma! - Ilyenről nem volt szó!
-Nem vagyok hajlandó elviselni ezt a csajt! Elég nekem ez is. - Hüvelykujjával rám mutatott. 
-Pontosan… Hé! 
-Felőlem maradhatna. Akkor…
Mindenki Natnanielre nézett. Két igen és két nem. Övé a döntő szavazat.
-Nekem nincs ellenemre. - Jajj fiam, még álmos vagy. Nem tudod mit beszélsz! Vesztettünk… Míg a többiek rendezkedtek, kiderült, hogy Jessica az én szobámban fog aludni. Haha! Lysander könnyen beszél! Nem kell egy szobában laknia egy őrült fannal.

Délután fél három fele járhatott az idő, mikor valaki csengetett. Lysander azonnal felpattant és nyitotta az ajtót. Persze mindenki kidugta az orrát a folyosóra, hogy megnézzük Lys barátnőjét, aki… aki szebb, mint ahogy leírják! Barna rövid haj, kék miniszoknyás ruha, magas sarkú és gyönyörű smink. Hogy lehetnek testvérek Jessicával? Leültünk mindannyian a nappaliba és beszélgettünk. Nagyon illemtudó volt a lány. Tartotta a szemkontaktust végig és nem érezte magát kellemetlenül, amiért ismeretlenek voltunk a számára. Megvan a példaképem! Na, hát abból a fél órából lett vagy három is. Mikor már éppen menni készül még visszanézett rám.
-Yumi ugye nem baj, ha Jess itt marad?
-Ugyan. Elleszünk. - Bármit, ha a suliban lógsz majd velem! Valahogy túlélem majd. Vagy legalább is megpróbálom.
-Köszönöm. Az jó lesz, ha holnap elhozom a dolgait?
-Persze. Megfordultak Lysanderrel és elmentek. Gondolom Lys elkísérte haza. Nagyon szép pár. Miközben utánuk néztem valaki átkarolta a vállam. Castiel. Remek...
-Hé, Viki! Mi nem leszünk olyanok, mint ők?

2 megjegyzés: