2014. január 30., csütörtök

6. rész

Yumi, a barátnőm

-Hé, Viki! Mi nem leszünk olyanok, mint ők?
-Előbb záratom magam egy szobába Jessicával, mint, hogy veled így járkáljak! - Most meg mi a franc ütött belé? Egyszer bunkó, egyszer próbál behálózni? Vagy csak az agyamra akar menni? Bár, ezt eddig is megtette. Nem tudom, mi a franc lehet vele, de tuti nem százas.
-Azt már megtetted. - Lesöpörtem Castiel kezeit a vállamról és otthagytam az ajtóban egyedül. Egyenesen a szobám felé tartottam. Tudom Castiel, nem kell emlékeztetned. Van egy lakótársam...

-Először is tisztázzuk! Magad után raksz rendet, magadnak vásárolsz. Téged a hármas szabály nem illet. Helyette kerüld a fiúk szobáit! Nem akarom, hogy valamelyiküknek baja essen. Érthető voltam? - De gáz lenne, ha lenyúlná a fiúk cuccait. Ja. Castiel nadrágját már megkaparintotta. Mindegy, ő megérdemli a ruhadarab hiányt.
-Természetesen! Takarítás az enyém, a vásárlás az enyém és minidig a srácok szobájában kell lennem!
-Nem! Kerülöd a szobákat. - Ilyenkor mi jár a fejében? Kissé zavaros...
-Kerülöm a szobákat.
-Ügyes! Mit csinálsz?
-Kerülöm a szobákat. Mintha egy kutyát tanítanék. Ennyire lassú a felfogása vagy szimplán hülye? Nehéz lesz rájönni, de szerintem ez utóbbi. - Amúgy mikor kezdjük el az első album kivitelezését? Van egy csomó ötletem az albumhoz, a zenékről, meg a videók és tudta, hogy-
-Állj! Tudtommal te nem vagy menedzser se bandatag. Ebben az esetben ne beszélj többes számban! Te fan vagy. Neked kell követni a menetrendünket és nem fordítva. - Szerepcseréset játszunk vagy mi? Castiel vesz hirtelen száznyolcvan fokos  fordulatot, most meg Jessica? Mi van kérem? Vakon Nathaniel lesz a következő? Komolyan, a sírba visznek még mielőtt bármilyen albumról beszélhetnénk.
-Lysander nem mondta, hogy én vagyok a helyettesed?
-Hát rohadtul nem! - Mi a...? Castiel csak ne döntse el helyettem, hogy ki lesz a helyettesem! Heh, ez jó volt.
-Akkor most elmondta. Én is megyek veletek ezentúl, mindenhova! A csaj ugrált örömében az ágyon. Az ágyamon! Hahó! Neki van egy szivacsa a földön. Ugráljon azon! És mióta dönt Lysander a helyettesem kilétéről? Ezt holnap első dolgom lesz megbeszélni vele.
-Remek… Lys nagyon jól halad a dalokkal. Ha minden jól megy, holnap már egy egész kis pofás albumot tudunk összehozni. De most aludj!

Ez furcsa. A mai napon nem keltem csörömpölésre. Vagy túl korán ébredtem vagy nincsenek itthon. De az előbbi eset jött be. Valamiért már reggel fél hatkor fent voltam. Nincs álom a szememben. Csak tudnám miért.
Minden esetre gyorsan elkészültem (fekete pulcsi, fehér cicanadrág, fekete magas sarkú) és készítettem reggelit. Eléggé bunkóság lenne, ha csak magamnak csinálnék, ezért gyorsan összeütöttem valamit a többieknek is. Ahogy kész lett és megterítettem Jessica úgy száguldott le az emeletről, mint akit kergetnek. Jól kezdődik a reggel.
-Mit csináltál? - Áhá! A kaja csalta le ide! Őrült és éhenkórász? Remek párosítás. 
-Tojást. Esetleg nem szereted?
-De! Nagyon! És a többiek?
-Esznek, mikor felébrednek. Nem fut el előlük. - Úgy egyeztünk meg, hogy mindenki gondoskodik magáról. Én már így is megfőztem a reggelijüket, nem fogom még ébresztgetni is miatta őket! Ha kihűl így jártak.
-Feltéve, ha nem eszem meg előlük. - Totál idióta.
Néztem, ahogyan jóízűen eszi az ételt és közben ránéztem az órára. Lassan a többieknek is fel kell kelniük.

Délután egyre mindenki elkészült és siettünk a próbatermünkbe. Castiel szobájába. Mindenki elfoglalta a helyét azaz Lysander egy széket, Castiel az ágyat, Nathaniel a dob mögé ült és mi Jessicával álltunk. Lys közölte, hogy mindjárt kész van az albummal. Már egy pár szám megvan csak meg kéne tanulniuk. Így történt az, hogy míg Lysander ismertette a többiekkel a dalokat mi Jessel mehettünk kávét főzni a konyhába. Lehetett vagy fél óra mire megtaláltam a kávét és még egy fél mire rájöttünk, hogy merre vannak a csészék. Castiel háza egy labirintus. Így egy óra után végre sikerült megfőznünk ötünknek a kávét. Hurrá! Mikor visszamentünk a többiek serényen gyakoroltak. Hol Cast hangolta a gitárt vagy Lysander tanulmányozta a szöveget. Egyszóval kis szorgalmas banda. Mondjuk Nathaniel és Castiel már három napja nem láttam beszélni egymással, de szerintem ez így is marad. Addig jó, míg nem veszekednek.
-Van egy jó ötletem! Mivel nemsokára már világhírűek lesztek és több millió fannal rendelkeztek mit szólnátok, ha készítenénk pár videó felvételt? A fanoknak ez általában bejön. Tudjátok ez az, mikor felveszitek a próbákat, bemutatjátok magatokat meg mindenféle. - Ez nem is akkora hülyeség. Így egy kicsit máris növelhetjük a népszerűségünket. Remek vagy Jess!
-Akkor ezt megbeszéltük. Viki!
-Mivan? - Szólítanál egyszer a nevemen?
-Menjetek le a nappaliba és a tévé melletti polcon megtaláljátok a kamerát.
-Szépen kérni nem lehet?
-Légyszíves?
-Köszönöm. - Ez megint fél órába tellett. Ugyanis egy kamera sem volt a tévé melletti polcon! Helyette a számítógép mögötti szekrény legtetején találtuk meg. És az megint hosszú idő volt mire sikerült leszednünk. - Meghoztuk!
-Végre… - Ó, hogy rohadnál meg! Ugráltat itt minket össze-vissza, miközben mit csinál egész végig? Ül az ágyán és tartja a gitárját! Nem olyan könnyű ám a menedzseri munka! Sokat kell, izé....gondolkodni hozzá. Neki nincs is mivel!...Jó, ezt gyakorlom még egy kicsit. Nem megy az oltás.
-Nem is ott volt!
-Tudom. Csak szívatlak.
-Menj a francba!


Odaadtam Castnak a gépet és elkezdte bütykölni. Majd átadta Lysandernek, aki felvetette az ötletet, hogy mindenkinél legyen egy öt percet. A sorrend a következő: Nathaniel, Castiel, Lysander, Én és Jessica. Jó volt nézni, hogy milyen szép szavakat mondanak a még nem létező rajongóknak. De tényleg. Még Castiel is egy kicsit megemberelte magát. De aztán jött a probléma. Hozzám ért a kamera és igazából nem tudtam mit mondani. Hopp! Át kellett volna gondolni. De aztán Jess kicsit rásegített. Elkezdtem mondogatni az ilyen dumákat, hogy „a fiúk minden tőlük telhetőt megtesznek” vagy „mi is igyekezni fogunk és leszünk olyan jó, mint…”. Már éppen elbúcsúztam volna, mikor valaki hátulról átölelte a derekam és azt mondta a kamerának, hogy „ő itt a barátnőm Yumi”.

2 megjegyzés: